Tarnowskie Góry & Nakło Śląskie

|19.03.2019| Skoro świt przeczytałam, że na ten dzień planowana jest premiera dwóch nowych Znaczków Turystycznych w Tarnowskich Górach. Mowa tutaj oczywiście o No. 785 Muzeum w Tarnowskich Górach oraz No. 786 Kościół Zbawiciela w Tarnowskich Górach. Tak więc zaraz po pracy wsiadłam w pociąg i pojechałam do Tarnowskich Gór. Dawno nie miałam okazji być tam na rynku. Kiedyś już nawet zwiedzałam to muzeum, gdzie obecnie można kupić ZT. Stamtąd wybrałam się jeszcze po ZT do Nakła Ślaskiego do tamtejszego Centrum Kultury Śląskiej po znaczek No. 591 Centrum Kultury Śląskiej w Nakle Śląskim. Od dawna wisiał mi jako miejsce nieodwiedzone więc w końcu się udało. Pałacyk ładny jak i sam park, w którym się znajduje. Pierwszy raz udało mi się kupić świeżutkie znaczki w dniu ich premiery ☺




Komentarze

Popularne posty