Mysłowice

|24.03.2019| Tym razem szlak Znaczków Turystycznych poprowadził mnie do Mysłowic. Z domu nie mam daleko więc spokojnie poruszam się komunikacją miejską. Chwilę przed godziną 10 zjawiam się pod sklepem u Roncoszka i oczekuję właściciela, a który telefonicznie umówiłam się dzień wcześniej. Tam kupuję pierwsze dwa znaczki tego dnia: No. 594 Mysłowice - Trójkąt Trzech Cesarzy oraz No. 609 Kapliczka św. Jana Chrzciciela w Mysłowicach. Stamtąd udaję się do muzeum pożarnictwa. Kiedyś bardzo dawno temu już tam byłam, fantastyczne miejsce. Tam zaopatrzam się w trzeci znaczek: No. 610 Centralne Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach. Co ciekawe, znaczek ten kosztuje 6 zł. W tym samym budynku na piętrze znajduje się Muzeum Miasta Mysłowice, gdzie po zwiedzaniu kupuję kolejne dwa znaczki: No. 607 Muzeum Miasta Mysłowice – Mysłowicki Zegar Strefowy oraz No. 608 Dawna Stacja Emigracyjna w Mysłowicach. Trzeba przyznać, że znaczek z Mysłowickim Zegarem Strefowym jak i sam zegar robią wrażenie. Oba te muzea w niedziele okazały się być darmowe co mnie mile zaskoczyło. Stamtąd udaję się jeszcze w jedno miejsce po szósty i ostatni znaczek tego dnia. Tym znaczkiem jest: No. 616 Szyb Bończyk w Mysłowicach, który można nabyć w restauracji Braks. Dzień bardzo udany, owocny w nowe znaczki no i wiosenna pogoda dopisała.













Komentarze

Popularne posty