Naszyjnik Znaczki Turystyczne

Jakiś czas temu przeglądałam w internecie różne zdjęcia dotyczące Znaczków Turystycznych. W pewnym momencie trafiłam na znaczkowy naszyjnik. Wpis na blogu był sprzed ładnych kilku lat, ale postanowiłam zaryzykować i napisałam z zapytaniem czy jest możliwość, ale jeszcze taki zakupić. Bardzo szybko dostałam odpowiedź zwrotną, gdzie moja prośba została rozpatrzona pozytywnie. Równie szybko dostałam zdjęcia naszyjnika do akceptacji - własnie te zdjęcia możecie oglądać poniżej. Autorem naszyjnika jest Sowiarnia - pracownia rękodzieła artystycznego. Poniżej linki, gdzie możecie zobaczyć jakie cuda tam powstają.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję za stworzenie specjalnie dla mnie tego naszyjnika, jest cudowny ♥, nie rozstaję się z nim ♥
Zdjęcia autorstwa Sowiarnia.

Komentarze

Popularne posty