No. 595 Muzeum Historii Komputerów i Informatyki w Katowicach

Jest, w końcu udało mi się zakupił znaczek No. 595 Muzeum Historii Komputerów i Informatyki w Katowicach. Sukces jest połowiczny ponieważ udało mi się kupić tylko znaczek bez zwiedzania muzeum. Z tym muzeum to jest tak, że otwarte jest tylko w soboty i najlepiej mimo wszystko się umówić na zwiedzanie. Wybierałam się tam kilkukrotnie, ale nigdy nie miałam pewności, że faktycznie dam dotrę więc się nie umawiałam. Tym razem byłam w okolicy więc podeszłam do "Strefy Centralnej" zapytać o znaczek. Była niedziela gdzieś po godzinie 13, a ja na spacerze śladem poszukiwania skrzynek z geocachingu. Dostałam informację, ze znaczek można kupić, ale od godziny 15. Tak więc spacer trzeba było troszkę przedłużyć i po godzinie 15 wróciłam zakupić znaczek. Co do samego muzeum to kiedyś i do niego dotrę bo fajnie było by zobaczyć na żywo wszystkie zgromadzone tam eksponaty związane z komputerami i informatyką.

Komentarze

  1. Fajny blog u mnie też jest co nie co o znaczkach zapraszam https://przecziwnosci.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty