Brno

Weekend 31.08-01.09.2019 spędziliśmy w Brnie. Naszym głównym celem wyjazdu tam była parada z okazjo 150. rocznicy transportu publicznego. Zrobiliśmy tam mnóstwo zdjęć. Przyznać tzreba, że było co oglądać. Brno zrobiło na nas ogromne wrażenie pod względem górzystego terenu jak i architektury na otaczających nas ulicach. Spędziliśmy tam bardzo miło czas i co ciekawe poruszaliśmy się głównie na nogach. Tramwajem w sumie przejechaliśmy zaledwie trzy przystanki. Odwiedziliśmy tam także Centrum Informacji Turystycznej. Ucieszyłam się bardzo kiedy zobaczyłam tam Znaczki Turystyczne ponieważ ostatnim razem znaczki miałam okazję kupić w marcu, czyli jakieś 5 miesięcy temu. Nadrobiłam trochę zaległości bo oczywiście kupiłam wszystkie dostępne. W sumie było ich 19 sztuk. Każdy w cenie 35 Kč czyli niecałe 6 zł za sztukę. Kupiliśmy tam jeszcze kilka pocztówek magnesy no i oczywiście przybiliśmy pieczątki pamiątkowe. Także i mnie udało się w te wakacje odwiedzić znaczkowy szlak i to tak dosłownie na ostatnia chwile.

Komentarze

Popularne posty